SeoWordPress

نحوه استفاده از ابزار آنالیز عنوان در وردپرس برای بهبود عناوین سئو

آیا می دانستید که نرخ کلیک بالاتر روی عناوین سئو شما می تواند به بهبود رتبه سئو شما کمک کند؟ عنوان شما اولین چیزی است که افراد در نتایج موتور های جستجو می بینند و تصمیم می گیرند بر اساس آن عنوان روی لینک شما کلیک کنند یا نه. یک ابزار آنالیز عنوان سئو در وردپرس به شما کمک می کند عنوان های جذابی ایجاد کنید که کلیک های بیشتری دریافت می کنند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه از آنالیزگر عنوان سئو در وردپرس برای بهبود سئوی عناوین خود استفاده کنید.

ابزار آنالیزعنوان سئو وردپرس چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

عنوان پست وبلاگ یا لندینگ پیج شما برای سئو بسیار مهم است. یک عنوان قدرتمند می تواند افراد را ترغیب کند تا برای بازدید از سایت وردپرس شما روی لینک کلیک کنند. البته، هر چه تعداد افراد بیشتری روی نتیجه جستجوی شما کلیک کنند، ترافیک بیشتری دریافت می کنید. اما نرخ کلیک (CTR) بالاتر می‌ تواند رتبه‌ بندی موتور های جستجوی شما را نیز بهبود بخشد و بازدیدکنندگان بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

با این حال، برای مبتدیان، ایجاد عنوانی که به خوبی توجه کاربران را به خود جلب کند و آن ها را وادار کند تا روی لینک وب سایت کلیک کنند، دشوار است. اینجاست که می توانید از یک ابزار آنالیز عنوان سئو وردپرس استفاده کنید. ابزار آنالیز عنوان سئو ابزاری است که به شما کمک می کند عناوین خود را ارزیابی کرده و آن ها را بهبود ببخشید تا جذاب تر و قابل کلیک تر شوند.

این ابزار بینش ها و پیشنهادات مبتنی بر داده را برای ایجاد عناوین مناسب برای سئو ارائه می دهد. همانطور که گفته شد، بیایید ببینیم چگونه می توانید از ابزار آنالیز عنوان سئو وردپرس برای بهبود عناوین سئو خود استفاده کنید.

نحوه استفاده از ابزار آنالیز عنوان سئو در وردپرس

ساده ترین راه برای تجزیه و تحلیل عنوان های خود در وردپرس استفاده از افزونه All in One SEO (AIOSEO) است. این افزونه یکی از بهترین افزونه های سئو برای وردپرس در بازار است و بیش از 3 میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند. AIOSEO به شما کمک می کند تا وب سایت خود را بدون هیچ دانش فنی یا نیاز به استخدام یک متخصص سئو برای موتور های جستجو بهینه کنید. این افزونه یک ابزار آنالیز عنوان سئو در ویرایشگر وردپرس شما ارائه می دهد تا بتوانید عناوین قدرتمند ایجاد کنید.

توجه: بهتر است از نسخه AIOSEO Lite استفاده کنید زیرا شامل ابزار آنالیز عنوان سئو برای وردپرس است.0

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه AIOSEO را در وب سایت خود نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، می توانید راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس بررسی کنید. پس از فعال سازی، افزونه به طور خودکار ویزارد راه اندازی خود را اجرا می کند. برای تنظیم افزونه AIOSEO در وب سایت خود، می توانید ادامه دهید و روی دکمه “بیایید شروع کنیم” کلیک کنید.

آنالیز عنوان سئو - AIOSEO

پس از تکمیل ویزارد راه اندازی، ادامه دهید و یک پست جدید را ویرایش یا اضافه کنید. هنگامی که در ویرایشگر وردپرس هستید، می توانید عنوان پست وبلاگ خود را در بالا اضافه کنید.

آنالیز عنوان سئو - اضافه کردن عنوان

نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که بین عنوان پست شما و عنوان سئو تفاوتی وجود دارد. عنوان پست به سادگی در صفحه ظاهر می شود، معمولاً در تگ عنوان، بسته به موضوع وردپرس شما. افزونه های سئو مانند AIOSEO به شما این امکان را می دهند که با استفاده از تگ HTML یک عنوان سئو برای مقالات خود اضافه کنید.

در تگ <p> </p> عنوان سئو در خود صفحه ظاهر نمی شود. در عوض، این پیشنهادی است به موتور های جستجو مانند گوگل در مورد اینکه دوست دارید عنوان شما در نتایج جستجو چگونه نمایش داده شود. همچنین در نوار عنوان مرورگر نمایش داده می شود.

آنالیز عنوان سئو وردپرس - تگ HTML

به طور پیش فرض، وردپرس به شما اجازه نمی دهد عنوان سئو را وارد کنید. اما با AIOSEO می توانید به راحتی عنوان سئو را اضافه کنید. برای افزودن عنوان سئو، کافی است به کادر متا “تنظیمات AIOSEO” در ویرایشگر وردپرس خود بروید و سپس یک عنوان را در زیر “عنوان پست” وارد کنید.

آنالیز عنوان سئو - اضافه کردن عنوان سئو

این افزونه همچنین برچسب‌ های هوشمندی را ارائه می‌ کند، بنابراین می‌ توانید به‌ طور خودکار اطلاعاتی مانند سال جاری، نام نویسنده، دسته‌ ها، برچسب سایت و موارد دیگر را به عنوان‌ های خود اضافه کنید.

پس از افزودن عنوان برای مقاله خود، می توانید با استفاده از ابزار آنالیز عنوان سئو وردپرس افزونه AIOSEO، آن را تجزیه و تحلیل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه “SEO Headline Analyzer” در بالا سمت راست کلیک کنید.

نحوه استفاده از ابزار آنالیز عنوان در وردپرس

افزونه AIOSEO امتیازی از 1 تا 100 را در مورد عنوان شما به شما نشان می دهد. امتیاز 70 یا بیشتر نشان می دهد که عنوان قدرتمندی نوشته اید. اگر امتیاز شما زیر 70 است، پس نگران نباشید. ابزار آنالیز عنوان سئو وردپرس به شما پیشنهاد هایی در مورد بهبود امتیاز و جذاب‌ تر کردن عنوانتان نشان می‌دهد تا بتوانید کلیک‌ها و ترافیک بیشتری دریافت کنید.

اکنون می توانید به پایین اسکرول کنید و به تعادل کلمه کپی خود نگاه کنید. این افزونه به دنبال کلمات رایج، کلمات غیر معمول، کلمات احساسی و کلمات قدرتمند خواهد بود. این ها کلماتی هستند که به واکنش روانی یا احساسی مخاطبان شما کمک می کنند. هنگام ایجاد عنوان، می توانید از چنین کلماتی برای بهبود امتیاز تیتر خود و افزایش نرخ کلیک آن ها استفاده کنید.

افزونه AIOSEO

بعد می توانید احساس تیتر خود را بررسی کنید. عناوینی که حس مثبت دارند نسبت به عناوینی که خنثی یا منفی هستند، تعامل بهتر و کلیک های بیشتری دارند.

علاوه بر این، افزونه نوع تیتر را نیز به شما نشان می دهد. به عنوان مثال، می‌توانید ببینید که آیا نوع تیتر شما نحوه ارسال، پست فهرست، پست منبع یا موارد دیگر است.

این نوع عناوین نسبت به عناوین عمومی کلیک بیشتری دریافت می کنند.

آنالیز عنوان سئو - آنالیز عنوان

پس از آن، می توانید به پایین اسکرول کنید و تعداد کاراکتر ها و تعداد کلمات عنوان خود را در ابزار آنالیز عنوان سئو بررسی کنید. توصیه می‌ شود عنوان‌ هایی کمتر از 55 کاراکتر بنویسید تا موتور های جستجو بتوانند متن را به طور کامل در نتایج جستجو نشان دهند.

اگر عنوان شما بیش از 55 کاراکتر باشد، موتور های جستجو ممکن است متن را در پایان قطع کنند. اگر کلمات مهم قطع شده باشند و معنی عنوان شما مشخص نباشد، این می تواند نرخ کلیک شما را کاهش دهد.

آنالیز عنوان سئو - تعداد کلمات عنوان

در مرحله بعد، می توانید ابتدا و انتهای 3 کلمه تیتر خود را تجزیه و تحلیل کنید. اکثر خوانندگان معمولاً به عنوان نگاهی می اندازند و قبل از تصمیم به کلیک کردن، به شروع و پایان 3 کلمه در عنوان نگاه می کنند.

با استفاده از این اطلاعات، می توانید کلیدواژه مورد نظر خود و مهم ترین اطلاعات خود را در ابتدا قرار دهید تا توجه خواننده را به خود جلب کنید. ابزار آنالیز عنوان سئو AIOSEO همچنین پیش نمایشی از نحوه نمایش عنوان شما در نتایج صفحه موتور جستجو را نشان می دهد.

آنالیز عنوان سئو - پیش نمایش عنوان

اگر عنوان شما امتیاز خوبی کسب نمی کند، می توانید به راحتی تیتر های جدید را امتحان کنید و قبل از تغییر آن، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تب “Try New Headline” در ابزار بروید، عنوان جدید خود را وارد کنید و روی دکمه “Analyze Headline” کلیک کنید.

آنالیز عنوان سئو - تجزیه و تحلیل عنوان

افزونه AIOSEO امتیازی از عنوان جدید شما را به شما نشان می دهد و آن را با عنوان سئو فعلی مقایسه می کند. می توانید چندین عنوان را برای پست وبلاگ وردپرس خود امتحان کنید و نمرات آن ها را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید کدام یک بهترین کارایی را دارد. قبل از اینکه انتشار را کلیک کنید، چک لیست بهینه سازی پست وبلاگ ما را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برای دریافت بیشترین ترافیک ممکن کاملاً بهینه شده است.

نکات حرفه ای: سرچ کنسول + آنالیز عنوان

می‌ توانید مانند حرفه ای‌ ها این کار را حتی بیشتر از این پیش ببرید و آنالیز عنوان وردپرس را با بینش‌ های گوگل سرچ کنسول ترکیب کنید. در سرچ کنسول بخشی در مورد یافتن کلمات کلیدی کم اهمیت وجود دارد که به راحتی می توانید آن ها را فیلتر کنید.

سرچ کنسول + آنالیز عنوان

سپس می توانید عنوان آن پست های وبلاگ را با استفاده از ابزار آنالیز عنوان سئو وردپرس تغییر دهید تا جذاب تر شود. همانطور که نرخ کلیک شما افزایش می یابد، رتبه بندی سئو نیز افزایش می یابد.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه استفاده از ابزار آنالیز عنوان سئو در وردپرس برای بهبود عناوین سئو کمک کرده باشد. همچنین می توانید از راهنمای ما در مورد نحوه دریافت گواهینامه SSL برای سایت وردپرس خود و بهترین قالب های ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.

منبع: wpbeginner

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا