CMSWeb DesignWordPressآموزش

انواع سایت هایی که با استفاده از وردپرس می توانید آن ها را ایجاد کنید

در این مقاله قصد داریم برای شما عزیزان انواع سایت هایی را که با وردپرس می توانید ایجاد کنید را معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اکثر کسانی که می خواهند برای خود وب سایتی تهیه کنند اغلب این سوالات را می پرسند که “وردپرس آیا می تواند فلان کار را هم انجام دهد؟” “یا آیا وردپرس این قابلیتی که مد نظر ما هست را دارد یا خیر؟” وردپرس به دلیل قابلیت های بسیاری که دارد در بین کاربران محبوب شده است و همه آن را به عنوان سیستم مدیریت محتوای خوب و عالی، می شناسند. حال برای شما عزیزان انواع استفاده قالب های وردپرس را به همراه کاربرد آن ها بازگو می کنیم.

برای شروع کار با سایت وردپرس، شما به میزبانی وردپرس و یک نام دامنه احتیاج دارید که می توانید نام دامنه و سرور با 99% آپ تایم را از ممتازسرور با قیمتی بی نظیر، تهیه کنید.😉💎 بهتر است برای این کار یک هاست وردپرسی تهیه نمایید. ما یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه ساخت وب سایت با WordPress نیز داریم که می توانید آن را در آموزش ساخت سایت با وردپرس مطالعه نمایید.

سایت هایی را که با وردپرس می توانید ایجاد کنید

وبلاگ یا وب سایت شخصی

WordPress به عنوان یک بستر ساده وبلاگ نویسی آغاز شد و به سرعت در یک CMS قدرتمند تکامل یافت. در طول 12 سال گذشته، آن وبلاگ نویسی و مؤلفه های وب سایت شخصی ناپدید نشدند بلکه هر روز، قدرتمند تر از دیروز به کار خود ادامه دادند.

سایت هایی که با وردپرس می توانید ایجاد کنید

آنها با ارزش تر، پیچیده تر و بالغ تر شده اند. اگر می خواهید یک وبلاگ یا وب سایت شخصی ایجاد کنید، در این صورت ابزارهای زیادی برای مدیریت و رشد سریع وردپرس خود پیدا خواهید کرد.

وب سایت تجاری

وردپرس ساده ترین راه برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای کسانی است که به دنبال تجارت هستند. آنقدر قدرتمند است که بسیاری از برند های بزرگ با استفاده از وردپرس برای مدیریت محتوای وب سایت های خود اقدام می کنند. این ابزار به شما این امکان را می دهد که به سرعت و بسیار راحت یک وب سایت راه اندازی کنید و پس از رشد کسب و کار خود آن را گسترش دهید.

سایت هایی که با وردپرس می توانید ایجاد کنید

تجارت الکترونیک

وردپرس به سرعت در حال تبدیل شدن به یک راه حل برای ایجاد وب سایت های تجارت الکترونیک است. افزونه های بسیار جذاب مانند WooCommerce ،Easy Digital Downloads و WPEcommerce وجود دارند که وب سایت وردپرس شما را به پلت فرم تجارت الکترونیکی کاملاً کاربردی تبدیل می کنند. می توانید از ویژگی های سقف پرداخت، مدیریت موجودی، حمل و نقل، مالیات و کاربران برای مدیریت ساده تر استفاده کنید.

نیازمندی های شغلی و سایت های کاریابی

چندین سایت مشهور مانند Smashing Magazine ،Problogger و غیره از تابلوهای شغلی به عنوان منبع درآمد اضافی استفاده می کنند. تقاضای فزاینده تابلوهای شغلی که نیازهای یک صنعت خاص یا تخصص خاصی را تأمین می کنند، وجود دارد.

نیازمندی های شغلی و سایت های کاریابی
woman holding pen over resume application with smart phone and using computer laptop to job search on online internet. applying for a job concept.

وردپرس به شما امکان می دهد به راحتی یک هیئت شغلی ایجاد کنید که کارفرمایان بتوانند لیست شغل ها را ارسال کنند و متخصصان می توانند به آنها پاسخ دهند.

دایرکتوری تجاری

دقیقاً مانند تابلوهای شغلی، تقاضای فزاینده ای از فهرستهای مشاغل در وب افزایش یافته است. چندین افزونه دایرکتوری تجاری WordPress وجود دارد که به شما امکان می دهد به راحتی یک فهرست تجاری ایجاد کنید. شما حتی می توانید دایرکتوری وبی ایجاد کنید که فقط به مشاغل محدود نشود.

دایرکتوری تجاری

وب سایت پرسش و پاسخ

آیا می خواهید نسخه وب سایت خود را از پاسخ های Yahoo ،Stack Exchange یا Quora ایجاد کنید؟ با وردپرس می توانید به راحتی سایت سؤال و پاسخ ایجاد کنید. آن را با ابزارهای دیگر ترکیب کنید و می توانید یک جامعه آنلاین پر رونق برای خودتان ایجاد کنید.

وب سایت پرسش و پاسخ

وب سایت های غیرانتفاعی و مذهبی

وردپرس با تمام قابلیت های بی نظیرش رایگان است. این امر آن را به یک راه حل ایده آل برای سازمان های غیرانتفاعی تبدیل می کند. با افزونه های وردپرس می توانید مواردی که ذکر می شود را نیز انجام دهید: قبول کمکهای مالی پی پال، فرم اهدا و جمع آوری پول. برخی از تم های عالی وردپرس برای کلیساها و افراد غیرانتفاعی وجود دارد.

وب سایت های غیرانتفاعی و مذهبی

وب سایت های نمونه کارها

برای نمایش کار خود به مکانی نیاز دارید تا کار هایتان را رائه دهید؟ به راحتی می توانید با گالری تصاویر خیره کننده و جلوه های کشویی زیبا، یک نمونه کار را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. وردپرس می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا یک تجربه کاربری بسیار براق و صیقلی را برای سایت شما فراهم کند و باعث شود درک و متوجه شدن در مورد کسب و کارتان، برای دیگران راحت تر شود.

وب سایت های نمونه کارها

انجمن های آنلاین

WordPress را می توان به عنوان یک انجمن آنلاین با استفاده از انجمن bbPress سبک وزن استفاده کرد. حتی می توانید با افزونه هایی مانند BuddyPress، ویژگی های اجتماعی را به یک سایت وردپرس اضافه کنید.

انجمن های آنلاین

وب سایت کوپن

آیا می خواهید کمیسیون های وابسته را از هزاران وب سایت ارائه دهید که تخفیف ویژه ای در مورد محصولات و خدمات خود ارائه می دهند؟ برای ایجاد یک سایت کوپن از وردپرس استفاده کنید. وردپرس این امکان را به شما می دهد تا به راحتی کوپن ها را اضافه، مدیریت و منقضی کنید. کاربران شما می توانند به کوپن رای دهند و رتبه دهند و همه این ها درست در قسمت مدیریت وردپرس شما جای می گیرد.

وب سایت کوپن

وب سایت های حراجی

آیا می خواهید eBay خود را مانند وب سایت حراجی ها اجرا کنید؟ با وردپرس می توانید یک وب سایت حراج کاملاً کاربردی ایجاد کنید. کاربران می توانند بصورت آنلاین مناقصه و پرداخت را انجام دهند و با تهیه سکوئی برای صنعت کسب و کار شما درآمد کسب می کنند.

وب سایت های حراجی

وب سایت های چند زبانه

شما می توانید WordPress را با بسیاری از زبانها نصب کنید، اما می توانید یک وب سایت چند زبانه نیز ایجاد کنید. پس از ایجاد یک وب سایت چند زبانه در وردپرس، متوجه خواهید شد که ایجاد وب سایت های چند زبانه با استفاده از وردپرس بسیار ساده و راحت است.

وب سایت های چند زبانه

وب سایت های دانش یا ویکی

آیا می خواهید یک بخش مستندات را با پایگاه دانش یا ویکی ها مانند مقاله اضافه کنید؟ وردپرس دارای افزونه های بسیار خوبی است که به سرعت وب سایت شما را به آسانی به یکی از ویکی های دانش بنیان تبدیل می کند.

وب سایت های دانش یا ویکی

وب سایت های پادکست

وردپرس و پادکست دست به دست هم می دهند. بیشتر پادکست های معروف در وب از وردپرس برای وب سایت های خود استفاده می کنند.

وب سایت های پادکست

وب سایتهای عکاسی

آیا شما یک عکاس حرفه ای یا آماتور هستید؟ آیا می خواهید عکس های تعطیلات خانوادگی خود را به اشتراک بگذارید؟ با وردپرس و Envira Gallery می توانید وب سایت های عکاسی شگفت آور و بسیار زیبایی ایجاد کنید. می توانید گالری ها، آلبوم ها، عناوین، زیرنویس ها، پنجره های بازشو از سبد، نمایش اسلایدها و زنگ ها و سوت ها را اضافه کنید.

سایت هایی که با وردپرس می توانید ایجاد کنید

همچنین تعداد زیادی قالب عکاسی برای وردپرس در دسترس است.

وب سایت های مدرسه یا کالج

وردپرس هزاران مدرسه و وب سایت دانشگاهی را در سراسر جهان قدرت می دهد. این سیستم، ایمن و آسان است. بسیاری دانشگاههای محبوب ما از WordPress استفاده می کنند تا از تولید محتوا و استفاده راحت تر از آن نهایت استفاده را ببرند.

وب سایت های مدرسه یا کالج

وبلاگ های شخصی

آیا می خواهید خاطراتتان را در وبلاگ وردپرس خود را حفظ کنید؟ ببینید که چگونه به راحتی می توانید وبلاگ وردپرس خود را کاملاً خصوصی کنید. پروژه های تیمی، دفتر خاطرات یا هر آنچه را که می خواهید در یک محیط امن و دور از چشم کنجکاوان اجرا کنید.

وبلاگ های شخصی

وبلاگ های خانوادگی

وردپرس با ساخته شدن برای فعالیت در رسانه ها و سیستم مدیریت کاربر، ایده آل برای ایجاد وب سایت های خانوادگی کوچک است. ایجاد وب سایت های عروسی زیبا، بارگذاری عکس های خانوادگی یا اضافه کردن سخنان خانوادگی. وردپرس می تواند سرگرمی بی پایانی را برای همه اعضای خانواده 10 سال به بالا فراهم کند.

سایت هایی که با وردپرس می توانید ایجاد کنید

امیدواریم این مقاله ایده هایی از انواع سایت هایی را که با وردپرس می توانید ایجاد کنید، به شما ارائه دهد. شروع کار با WordPress با WPBeginner راحت تر است، ببینید چگونه می توانید از منابع یادگیری رایگان WPBeginner حداکثر استفاده را ببرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا