Seo

ترفند های جدید برای کسب و کار اینترنتی در سال جدید‎- خدمات برون سپاری شده

با شروع سال 2021، ترفند های جدید نیز در زمینه های مختلف آپدیت شدند و امروز می خواهیم یکی از این ترفند ها به نام خدمات برون سپاری شده را در زمینه کسب و کار اینترنتی بررسی کنیم.

اداره یک کسب و کار کوچک اینترنتی می تواند به شما این احساس را بدهد که مرتباً همه کار ها را انجام می دهید. این مشغله در ابتدا می تواند هیجان انگیز باشد. اما چندین ماه که با استفاده از آدرنالین و چک لیست کار می کنید، با کسب و کاری که برای ساختن آن سخت تلاش کرده اید، با یک اشتباه نابود می کنید. یکی از بهترین ترفند هایی که در سال 2021 برای کسب و کار های اینترنتی معرفی شده است، استفاده از خدمات برون سپاری شده است.

🔅استفاده از ترفند خدمات برون سپاری شده

با توجه به مصوبات سال جدید، بیایید در مورد اینکه چگونه می توانید برای اداره کسب و کار خود کمکی پیدا کنید صحبت کنیم. برون سپاری حتی یک یا دو کار می تواند شما را در وقت بیشتری صرف ایده های بزرگ، شبکه سازی و حتی شاید صرف وعده های غذایی بدون چک کردن همزمان ایمیل هایتان یاری کند. و البته ارائه دهندگان خدمات حرفه ای می توانند به شما کمک کنند حتی با بودجه SMB همگام با رقبای بزرگتر باشید.

مطمئن نیستید چه کاری را می توانید به شخص دیگری بسپارید؟ ما لیستی از متداول ترین خدمات برون سپاری شده را برای کمک به شما در شروع این ترفند آماده کرده ایم.

🔅پشتیبان گیری از اسناد داخلی

آخرین باری که از داده های رایانه محل کار خود یا دیتابیس خود بکاپ تهیه کرده اید چه زمانی بوده است؟ اگر نمی دانید، وقت آن است که نسخه پشتیبان تهیه کنید.

برای تهیه پشتیبان و همگام سازی رایانه می توانید از یک سرویس پولی مانند Carbonite یا یک ابزار رایگان مانند Microsoft One Drive یا Google Drive استفاده کنید. هر کدام را انتخاب کنید، به به راحتی می توانید آن را تنظیم کنید.

🔅دفترداری و تهیه مالیات

اگر علاوه بر پشتیبان گیری فقط می توانید یک کار را خودکار کنید، آن را حسابداری کسب و کار اینترنتی خود انتخاب کنید. برنامه هایی مانند FreshBooks ،QuickBooks و Sage با سازماندهی سوابق و کمک به شما در ثبت صحیح مالیات، می توانند استرس تان را کاهش دهند. این کار به صورت سنتی با استخدام حسابدار ممکن است، اما اکنون سازمان هایی هستند که این کار را برای شما انجام می دهند و هزینه آن کمتر از استخدام یک حسابدار می شود.

🔅پشتیبانی IT

اگر بخشی از سرور شما به مشکل بر بخورد، برای از دست ندادن مشتریان خود، مجبورید هر چه سریع تر آن مشکل را حل کنید و این کار بدون داشتن پشتیبانی IT میسر نیست. پیشنهاد ما به شما، در صورتی که از خدمات هاستینگ استفاده می کنید، ممتاز سرور است که با کادری مجرب و پشتیبانی 24 ساعته از این مشکل بزرگ جلوگیری می کند. اگر خودتان یک سرور دارید، باز هم گرفتن خدمات پشتیبانی برای آن کار عاقلانه ای است و تایم شما را به عنوان کسی که یک کسب و کار اینترنتی دارد، خالی تر نگه می دارد.

🔅تعمیرات را سریع انجام دهید

اگر سخت افزارتان دچار مشکل شده است، باز هم باید هر چه سریع تر آن مشکل را حل کنید. برای این کار هم بهتر است از خدمات سازمان هایی استفاده کنید که این خدمات را ارائه می دهند. خدماتی که ممکن است به آن ها نیاز داشته باشید شامل:

  • شخصی را برای حل مشکلات اضطراری نزد شما بفرستند.
  • به شما نشان می دهد چگونه می توانید کسب و کار خود را ایمن نگه دارید.
  • وقتی زمان آپدیت برسد به شما کمک کند تصمیم بگیرید چه چیزی بخرید (یا آن ها را برای شما بسازند).

🔅جلوگیری از تقلب در پرداخت

سیستم عامل تجارت الکترونیکی شما احتمالاً دارای محافظت رایگان از کلاهبرداری داخلی است و احتمالاً کافی است اما با کلاهبرداران حرفه ای پیچیده مطابقت ندارد. افزودن سرویس های غربالگری کلاهبرداری شخص ثالث به فروشگاه شما کمک می کند تا نرخ کلاهبرداری را کاهش دهید.

به دنبال سرویسی باشید که هزینه هر برگشت شارژ پشت سر هم را پوشش دهد و هر سفارشی را نمایش دهد. به این ترتیب موتور هوش مصنوعی آن ها تفاوت بین مشتریان خوب شما و حتی کلاهبرداران بسیار باهوش را می آموزد.

🔅تبلیغات

اجرای حتی یک کمپین تبلیغاتی ساده به زمان نیاز دارد و کلمات کلیدی و هدف گذاری باید درست باشد. با برون سپاری کمپین های تبلیغاتی جستجوی خود به یک سرویس PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) مانند momtaz SEO، می توانید در وقت خود صرفه جویی کرده و مشتریان جدید بیشتری را به سایت خود بیاورید.

🔅بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

ما عاشق به اشتراک گذاشتن اطلاعات SEO با صاحبان مشاغل کوچک هستیم. و برنامه های مفید بسیاری برای مشخص کردن مناطقی وجود دارد که می توانید سایت خود را بهبود ببخشید، مانند SEMrush و SEO Check.

اما اگر انجام بهینه سازی کلمات کلیدی متناسب با برنامه شما نیست، واگذاری آن می تواند به شما کمک کند سریع به مشتریان جدید برسید. خدمات Momtaz SEO می تواند یک کمپین SEO سفارشی ایجاد و اجرا کند و سایت شما را بهینه سازی کند تا مجبور نشوید این کار زمان بر را خودتان انجام دهید.

وبسایت momtaz seo

🔅حمل و نقل

یکی از بالاترین موانع رقابتی که مشاغل کوچک آنلاین باید از پس آن برآیند، هزینه حمل و نقل است.

خرده فروشان عمده تخفیف های هنگفتی را از شرکت های حمل و نقل دریافت می کنند و آن ها منابع لازم را برای یافتن بهترین معاملات برای حمل اقلام مختلف به مکان های مختلف در اختیار دارند. برای یک SMB، خرید مقایسه برای حمل و نقل می تواند خسته کننده باشد و ممکن است سود زیادی نداشته باشد زیرا هنوز هم نرخ های بالاتری به بزرگ تر ها پرداخت می کنید.

یک برنامه حمل و نقل خوب همچنین برخی از کار هایی را که حمل و نقل را بسیار مبهم می کند، انجام می دهد، مانند بررسی مجدد آدرس، تولید برچسب های برگشتی، برنامه ریزی وانت ها و به روزرسانی مشتریان در مورد زمان ورود کالا های آن ها. در ایران می توانید از شرکت هایی مانند اسنپ و پست ملی استفاده کنید.

🔅رونویسی

آیا برای مرجع، بازاریابی و دسترسی به متن مصاحبه ها، جلسات و فیلم های خود به یک کارمند نیاز دارید؟ بعضی از دستیار های مجازی این کار را برای شما انجام می دهند، اما می توانید با یک برنامه ارزان قیمت مجهز به هوش مصنوعی مانند Otter یا Temi که صحبت های شما را ضبط و رونویسی می کند، در وقت خود صرفه جویی کنید.

🔅خدمات دستیار مجازی

ایمیل و مدیریت برنامه ها می تواند زمان زیادی از کار تان را بگیرد، به خصوص با رشد کسب و کارتان. یک سرویس دستیار مجازی می تواند این مشاغل را همراه با ورود اطلاعات، تحقیق و مدیریت فروشندگان و موارد دیگر برای شما مدیریت کند.

قیمت دستیاران مجازی مستقر در ایالات متحده از 25 تا 30 دلار در ساعت شروع می شود. قبل از انتخاب، با سایت هایی مانند VirtualAssistant که خدمات VA را براساس مناطق، تخصص، نوع مشتری و موارد دیگر لیست می کند، مراجعه کنید، نظرات را بخوانید و درباره گزینه های خود تحقیق کنید.

حذف هر یک از وظایف موجود در این لیست از لیست کارهایی که می توانید انجام دهید می تواند به شما در پیشبرد بهتر کارتان کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا