Hosting

مشخصات سرور گیمینگ برای بازی GTA

GTA Online یک محیط سخت و رقابتی با تعداد زیادی پلیر از سطح هایی متنوع است. این موضوع اغلب می‌ تواند باعث شود شما از این بازی یک تجربه فوق‌ العاده ناامیدکننده داشته باشید، به همین دلیل است که پلیر ها ممکن است یک جایگزین راحت‌ تر را انتخاب کنند. حتی ممکن است از جنبه های خسته کننده و تکراری بازی خسته شوند و صرفاً چیز جدیدی بخواهند. برخی نیز ترجیح می دهند فقط با دوستان خود، GTA را به صورت آنلاین بازی کنند. خوشبختانه همه این گیمر ها یک راه حل ساده دارند. شما می توانید با هزینه ای بسیار کم و مقرون به صرفه سرور گیمینگ بازی GTA را به صورت چند نفره تهیه کنید و با خیال راحت در محیط امن آن فقط با دوستان خود بازی کنید.

مشخصات سیستمی توصیه شده برای بازی کردن GTA 5 آنلاین

Grand Theft Auto Five که به طور گسترده با نام GTA 5 شناخته می شود، یکی از محبوب ترین بازی ها در سراسر جهان است. من با GTA: Vice City این بازی را شروع کردم و می توانم بگویم که در طی این سال ها تکامل بازی را دیده ام. با هر به روز رسانی جدید، توسعه دهندگان گرافیک بازی را بهبود بخشیده اند و نقشه های جدید و حالت های داستانی جدید را اضافه کرده اند تا بازی برای گیمر ها جذاب تر شود.

قبل از این که شروع به بازی کنید بد نیست بدانید که مشخصات سیستمی توصیه شده برای بازی کردن GTA 5 آنلاین چیست و آیا آن ها را دارید یا نه. همانطور که اشاره کردیم بسیاری از گیمر ها امروزه بسیار علاقه دارند که همراه با دوستان خود این بازی هیجان انگیز را به صورت خصوصی بازی کنند. برای این کار یکی از بهترین راه حل ها استفاده از سرویس های هاستینگ مجازی است. به هر حال در این بخش ابتدا مشخصات سیستمی توصیه شده برای بازی GTA را بررسی می کنیم.

  • سیستم عامل: ویندوز 8.1، ویندوز 8، ویندوز 7، ویندوز 10 (64 بیتی)
  • پردازنده: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ
  • رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
  • کارت صدا: 100% سازگار با DirectX 10
  • فضای هارد دیسک: 65 گیگابایت

سرور گیمینگ مناسب برای بازی GTA 5 آنلاین

مشخصات سرور گیمینگ برای بازی GTA

گیمر های GTA آنلاین به خوبی می دانند که استفاده از مود ها در GTA آنلاین اکیدا ممنوع است. در واقع، انجام بازی پس از نصب یک مود برای حالت داستانی کاملاً خطرناک است و ممکن است منجر به ممنوعیت از ادامه بازی شود. با این حال، هیچ گونه خطر مشابهی در یک سرور که در اختیار شما باشد، وجود ندارد زیرا از نظر فنی اصلاً از GTA آنلاین استفاده نمی شود. در واقع شما به راحتی می توانید برای بازی GTA 5 در حالت چند نفره از سرور های مجازی اختصاصی استفاده کنید و هیچ مشکلی پیش نیاید.

معمولاً سرور خصوصی یا اختصاصی گیمینگ یکی از امتیازات برتر بازی های PC نسبت به سایر پلتفرم ها بوده است. به‌ جای تکیه بر سرویس‌ های چند نفره ضعیف توسعه‌ دهنده یا ناشر، میزبانی بازی در سرور اختصاصی خودتان برای بازی‌ های سازگار به شما امکان می‌ دهد تا سطحی از ثبات، سفارشی‌ سازی و کنترلی را که ممکن است همیشه در سرور های رایگان دریافت نکنید، داشته باشید.

چه به دنبال سرور برای بازی هایی مانند Counter-Strike و Team Fortress 2 باشید، یا سرور گیمینگ بازی Minecraft که بازی ساده تری است، داشتن سرور گیمینگ راهی عالی برای داشتن کنترل بیشتر است. شما حتی می توانید سایر سرویس‌ های VoIP خود را روی سرور خصوصی خود میزبانی کنید.

از آنجایی که این بازی یک بازی MMO یا بازی انبوه چند نفره آنلاین است، معمولا افراد تمایل دارند تا سرور خود را با بسیاری از دوستان خود که همین بازی را انجام می دهند، شریک شده و با تعدادی زیاد این بازی را انجام دهند.

معمولا بهترین سرور ها برای میزبانی چنین بازی هایی، دارای 16گیگابایت یا بیشتر رم و همچنین تعداد هسته های CPU آن ها 8 عدد یا بیشتر است. این ویژگی ها به گیمر ها اجازه می دهد تا بازی هایی مانند GTA آنلاین را به راحتی به همراه تعداد زیادی از دوستان خود، در محیطی شخصی سازی شده میزبانی کرده و از آن لذت ببرند.

چرا باید سرور گیمینگ اختصاصی خود را داشته باشید؟

بازی های MMO از سرور های کلاینت یا میزبانی همتا به همتا (P2P) استفاده می کند که هر دو دارای کاستی هایی هستند. سرور های کلاینت توسط میزبان اصلی (معمولاً ناشر بازی) اجرا می شود که اتصالات بسیاری از پلیر ها سرور را مدیریت می کند. این پیکربندی سرور برای اکثر افراد کار می کند، اما معایبی مانند عدم قابلیت شخصی سازی وجود دارد.

میزبانی P2P یکی دیگر از گزینه های محبوب برای این نوع بازی ها است. P2P به یک پلیر یا همان کلاینت اجازه می دهد تا به صورت پویا به عنوان یک سرور عمل کند که اتصال بازیکنان دیگر را تسهیل می کند. با این تنظیمات، شما به ارتباط هر کسی که به عنوان میزبان انتخاب می‌ شود متکی هستید، بنابراین اتصال ضعیف میزبان به معنای تجربه ضعیف برای همه است.

اما با سرور اختصاصی گیمینگ برای بازی‌ های سازگار، می‌ توانید بازی‌ های MMO مورد علاقه خود را با محدودیت‌ های کمتری در عملکرد و ثبات بازی کنید. شما می‌ توانید بازی را به همان شکلی که می‌ خواهید تجربه کنید، با تاخیر کمتر و همچنین قطعی اتصال کمتر.

نکته ای که کاربرانی که از طریق اینترنت به سرور شما متصل می شوند ممکن است با مشکلات اتصال و تاخیر مواجه شوند. (اگر یک شبکه محلی (LAN) راه اندازی می کنید که فقط توسط دوستان در همان شبکه استفاده می شود، لازم نیست نگران این موضوع باشید.)

سخت افزار مناسب سرور گیمینگ بازی GTA

یک سرور اختصاصی نیز یک راه عالی برای به دست آوردن تجربه سریع تر و بهتر در بازی است. استفاده از یک کامپیوتر شخصی جداگانه برای سرور گیمینگ، منابع سیستم شما را آزاد می کند و به اطمینان از ثبات بیشتر برای کامپیوتر گیمینگ و سرور شما کمک می کند. اما مشکلات دیگری نیز دارد. به عنوان مثال ممکن است سیستم قدیمی شما به اندازه کافی برای میزبانی یک بازی و تعداد زیادی پلیر توان کافی نداشته باشد. یا ممکن است نخواهید آن را برای مدتی طولانی روشن نگه دارید و افرادی بخواهند در تایم خاموشی سرور بازی کنند.

در اینجا برخی از الزامات سخت افزار سرور گیمینگ بازی GTA آنلاین وجود دارد که به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که می توانید جدید ترین بازی ها را میزبانی کنید. این مشخصات باید پایه مناسبی برای اکثر بازی‌ های MMO با 32 پلیر باشد، اما ممکن است برای بازی‌ هایی با 64 پلیر یا بیشتر به قدرت بیشتری نیاز داشته باشید. به خاطر داشته باشید: هرچه تعداد بازیکنان روی سرور شما بیشتر باشد، فشار بیشتری بر سخت افزار شما وارد می شود.

  • سیستم عامل ویندوز* 64 بیتی (یا لینوکس*، با بازی های سازگار)
  • SSD بهتر است اما HDD می تواند برای بازی های سبک تر جوابگو باشد.
  • حداقل 8 گیگابایت رم، اما 16 گیگابایت یا بیشتر خیلی بهتر است.
  • CPU حداقل چهار هسته ای Intel، با حداقل سرعت کلاک 2.5 گیگاهرتز.

چرا VDS بهترین انتخاب برای سرور گیمینگ بازی GTA است؟

VDS مخفف Virtual Dedicated Server است که یعنی سرور مجازی اختصاصی. این سرویس میزبانی به عنوان یکی از محبوب ترین پیشنهادات برای گیمینگ، به کاربران امکان اجاره یک سرور مدیریت شده اما اختصاصی را می دهد که می توانید روی آن سرور گیمینگ بازی GTA 5 را میزبانی کرده و به صورت خصوصی با هم تیمی های خود بازی کنید. منابع VDS با سایر مشتریان به اشتراک گذاشته نمی شود و تمامی منابع اختصاصا در اختیار کاربر قرار می گیرد.

سرور مجازی اختصاصی VDS ترکیبی از سخت افزار کامل سرور، همراه با سیستم عامل (OS) است که توسط یک لایه دسترسی از راه دور تأمین می شود که به کاربران نهایی امکان دسترسی جهانی به سرور خود را از طریق اینترنت را می دهد. همچنین بدانید که ممتاز سرور ارائه دهنده پلن های VDS نیز می باشد و شما می توانید سرور گیمینگ بازی GTA خود را از ممتاز سرور سفارش داده و به راحتی همراه با تیمتان مشغول به بازی شوید. توصیه ما به شما برای انتخاب VDS مناسب برای این بازی پلن های شماره 3 و 4 سرور مجازی اختصاصی ویندوزی ایران می باشد.

IR-VDSW-3
شروع از
ماهانه
1,195,000
تومان
  • CPU: 8 core
  • RAM: 16GB
  • Hard: 150 GB NVMe
  • Location: Iran
  • Port: 1Gbps
  • Bandwidth: Unlimited
IR-VDSL-4
شروع از
ماهانه
2,220,000
تومان
  • CPU: 16 core
  • RAM: 32GB
  • Hard: 300GB NVMe
  • Location: Iran
  • Port: 1Gbps
  • Bandwidth: Unlimited

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا