Hostingآموزش

کنترل پنل hPanel چیست؟

این یک صفحه کنترل پنل میزبانی وب است که توسط تیم هاستینگر برای مشتریان خود طراحی شده است.این کنترل پنل برای کاربرانی که از سیستم عامل لینوکس استفاده می کنند قابل استفاده می باشد. همچنین، hPanel فقط در حال حاضر می تواند برای میزبانی وب اشتراکی استفاده شود.

hPanel کمی شبیه به cPanel به نظر می رسد، با این حال، نسخه ای راحت تر از آن است. به عنوان مثال، اگرچه همه گزینه ها در صفحه اول قرار دارند اما وقتی یکی از آنها را انتخاب می کنید، یک سمت منو در سمت چپ ظاهر می شود. بنابراین حرکت میان بخشهای مختلف آسان تر خواهد بود.

این صفحه وب دارای کلیه عملکردهای اصلی مورد نیاز شماست، از جمله مدیریت دامنه و ایمیل، ویرایشگر منطقه DNS، مدیر پرونده و مدیر پایگاه داده و غیره. همچنین می توانید امنیت حساب خود را مدیریت کنید: گذرواژه های دشواری را برای دایرکتوری ها تنظیم کنید، IP ها را مسدود کنید و محافظت از لینک مستقیم را پیکربندی کنید. جدا از همه این گزینه ها، مهمترین ویژگی این است که این کنترل پنل این امکان را به شما می دهد که همه محصولات خود را در یک صفحه کنترل کنید. به عنوان مثال، می توانید تاریخچه پرداخت خود را مشاهده کنید، بسته های میزبانی جدید خریداری کنید و آنها را به روز کنید و همه را در یک صفحه داشته باشید.

کنترل پنل hPanel چیست؟

تمام برنامه های میزبانی اشتراکی، WordPress و تجارت الکترونیکی با کنترل پنل hPanel روی کار آمده است. این همان چیزی است که شما برای مدیریت وب سایت و محیط میزبانی وب خود استفاده خواهید کرد. hPanel مبتنی بر وب ابر بسیار بصری و کاربرد آن آسان است. Hostinger بازخورد کاربر را جمع می کند و مرتباً به روزرسانی ها، ویژگی های جدید و پیشرفت ها را منتشر می کند.

علاوه بر مدیریت برنامه میزبانی خود، می توانید اطلاعات زیادی را در آن مشاهده نمایید که شامل اطلاعات صورتحساب، نام دامنه و حساب های ایمیل می باشد. همچنین اینجاست که می توانید برای یافتن ابزارهای FTP از آن استفاده نمایید. این ابزارها برای انتقال پرونده ها از سرور شما و همچنین نصب کننده های خودکار برای ویژگی های اختیاری مانند گالری تصاویر، مجموعه های وبلاگ نویسی، انجمن ها و موارد دیگر استفاده می شود. بعد از خرید یک برنامه میزبانی، سرویس میزبانی خود را از طریق کنترل پنل “تنظیم” کنید.

تنظیمات میزبان شما چیست؟ شما به سادگی به این سوال پاسخ می دهید که روی صفحه نمایش می رود و از همان تصویر زیر شروع می شود: “آیا شما یک دامنه ثبت شده دارید؟” بعد از جواب دادن، سؤال دیگری ظاهر خواهد شد. پیام های صفحه شما را از طریق تنظیمات خود، مرحله به مرحله، طی می کند. این یک فرآیند آسان است و مناسب برای مبتدیان. ممتاز سرور دستورالعمل هایی را برای کاربران دارای VPS که می خواهند cPanel / WHM را نصب کنند فراهم می کند.

کنترل پنل hPanel چیست؟

امنیت

بیشتر برنامه ها همراه با گواهی SSL رایگان هستند که توسط Let’s Encrypt صادر شده اند. گواهینامه SSL امکان انتقال بین سرور و بازدید کنندگان شما را در یک تراکنش رمزگذاری شده ممکن می کند.

علاوه بر این، گواهینامه های SSL اثبات می کنند که سایت شما قانونی است و رتبه بندی سئو شما را بهبود می بخشد (سایت های امن رتبه بالاتری نسبت به سایت های ناایمن دارند).

امیدوارم از مطالعه مقاله کنترل پنل hPanel چیست؟ نهایت استفاده را برده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا