Hosting

8 سایت رایگان آپلود فایل با فضای نامحدود‎

سایت های رایگان آپلود فایل هم برای افرادی که قصد ذخیره فایل های خود را در فضای ابری دارند و هم برای کسانی که وب سایت های دانلودی دارند، بسیار عالی است. اگر بودجه لازم را برای خرید و یا اجاره هاست های دانلودی ندارید، استفاده از خدمات سایت های آپلود فایل رایگان، می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

شما به کمک خدمات سایت های آپلود فایل رایگان می توانید هم زمان با آزاد کردن فضای سیستم خود، فایل های مورد علاقه خود را ذخیره کرده و پشتیبان گیری کنید.

آپلود و ذخیره داده های خود در cloud به گزینه ای پر طرفدار تبدیل شده است و انتظار می رود تا سال 2020 بیش از 2.3 میلیارد نفر از فضای ذخیر سازی ابری شخصی استفاده کنند.

بهترین خدمات سایت های آپلود فایل رایگان

این که آیا شما به دنبال مکانی برای محافظت از کلیه تصاویر و فیلم هایی هستید که خاطرات مورد علاقه تان را ثبت کرده است، یا شاید به دنبال جایی برای ذخیره اسناد تجاری خود هستید که نشان می دهد چگونه سخت تلاش کردید تا به موفقیت های مهم دست پیدا کنید، طبیعی است.

اما ابتدا باید یک هاستینگ قابل اعتماد پیدا کنید، ارائه دهنده ای که به طور تصادفی اطلاعات شما را از دست نمی دهد، از بین نمی برد و یا اطلاعات شما را افشا نمی کند.

ابتدا شما می توانید از یک تست رایگان شروع کنید تا ببینید که چه خدماتی متناسب با نیاز های شما هستند.

به عنوان مثال شرکت هایی مانند BestBuy ،Lenovo و SanDisk به خدمات ذخیره سازی ابری و خدمات همگام سازی فایل شهرت دارند و در این زمینه اعتبار خوبی را کسب کرده اند.

1.SugarSync

این پلتفرم به کاربران امکان دسترسی یکپارچه به فایل های خود را از طریق چندین دستگاه می دهد.

بر خلاف محدودیت هایی که سرویس های رایگان برای کاربران خود در نظر می گیرند، SugarSync حداقل 100 گیگابایت در قرارداد های ماهانه به مشتریان خود اختصاص می دهد.

به علاوه هیچ یک از فایل ها و حساب های شما به دلیل عدم فعالیت منقضی نمی شوند.

مطالعه بیشتر…

برای آشنایی بیشتر در رابطه با “دستورالعمل انتخاب VPS مناسب” به لینک مشخص شده مراجعه نمایید.

2.ElephantDrive

ElephantDrive یکی دیگر از شرکت های محبوب میزبانی فایل است که ویژگی های پیشرفته را به افراد، توسعه دهندگان و سازمان ها ارائه می دهد.

این شرکت یکی از اولین و محبوب ترین برنامه های کاربردی است که در سرویس ذخیره سازی ساده آمازون (S3) ساخته شده است و از آن زمان تاکنون روی بهینه سازی فضای ذخیره سازی ابری که به صورت محلی در دستگاه های ذخیره سازی متصل به شبکه است، متمرکز شده است.

علاوه بر همکاری با سازندگان سخت افزار، ElephantDrive دارای سازگاری گسترده ای است و برای برنامه های موجود در دستگاه های Windows ،macOS ، iOS ،Linux و Android قابل استفاده است.

3.MediaFire

با بیش از 840 میلیون نفر که از MediaFire برای ذخیره، ارسال و دریافت فایل ها در هر ماه استفاده می کنند، سرویس ذخیره سازی ابری ممکن است محبوب ترین انتخاب ذخیره سازی باشد که احتمالاً هرگز در مورد آن نشنیده اید.

این شرکت به کاربران خود برای شروع 10 گیگابایت فضا ارائه می دهد و راه های مختلفی را برای به دست آوردن فضای اضافی مانند اتصال حساب های رسانه های اجتماعی، دانلود برنامه دسکتاپ و مراجعه به دیگران در اختیار شما قرار می دهد.

با وجود محدودیت آپلود فایل 4 گیگابایتی بخاطر رابط کاربری آسان برای استفاده در مرورگر، برنامه های ممتاز MediaFire نیز بسیار مناسب هستند.

4shared.4

سایت آپلود رایگان

4shared با معرفی یک مؤلفه اجتماعی برای ارائه فایل هاستینگ و به اشتراک گذاری فایل، کاربران را قادر می سازد تا یک کتابخانه از تصاویر، فیلم ها، موسیقی، برنامه ها و سایر فایل های عمومی را به اشتراک بگذارند و جستجو کنند.

این شرکت که در سال 2005 راه اندازی شد، نماینده یک سازمان کهنه کار با برنامه های مشخص شده و آماده برای بیشتر کاربران است.

حساب های رایگان فاقد برخی از ویژگی های مشابه با MediaFire است، اما برنامه های Windows ،macOS ،iOS و Android این شرکت داده های شما را یکپارچه به هم وصل می کند.

5. MEGA

MEGA با رعایت حریم خصوصی و امنیت در هر جنبه ای از سیستم عامل خود، به مشتریان خود اطمینان رمزگذاری نهایی بالایی را می دهد که باعث ایجاد امنیت بالایی در فضای ابری می شود.

میلیون ها شرکت و افراد MEGA را برای ذخیره و سرویس Petabytes از داده ها با قابلیت اطمینان و امنیت استفاده می کنند.

فایل ها و حساب ها هرگز منقضی نمی شوند، اما خدمات رایگان شرکت می تواند کمی ناامید کننده باشد:

کاربران با 50 گیگابایت شروع می کنند، اما بخش اعظم آن منقضی می شود.

6.SaberCatHost

بیش از 12 میلیون نفر و 330،000 تیم از SaberCatHost برای به اشتراک گذاشتن بیش از 106 میلیون فایل در سراسر جهان استفاده می کنند.

SaberCatHost با توجه به رویکرد ساده آن برای ذخیره سازی ایمن و کاربر پسند یکی از منابع مورد استفاده برای میزبانی فایل رایگان است.

رابط مبتنی بر مرورگر این شرکت کاملاً روی Firefox و Chrome همگام سازی شده است و از این نظر کاربران می توانند با خیال راحت به کار خود بپردازند.

دارندگان حساب رایگان 5 گیگابایت فضای ذخیره ای دریافت می کنند که هیچ وقت منقضی نمی شود، اما باید حداکثر اندازه آپلود فایل 50 مگابایتی را رعایت کنند.

برای ذخیره اسناد و تصاویر، مشکلی نیست اما برای فایل های ویدیویی این هاست رایگان، چندان جذاب نیست.

7.ZippyShare

میزبانی فایل ساده تر از ZippyShare نمی شود. سرویس هماهنگ که دارای فضای ذخیره نامحدود و محدودیت دانلود است و برای همه کاملاً رایگان است.

این شرکت که بیش از یک دهه پیش راه اندازی شده است، خدمات بسیار خوبی به کاربران خود ارائه می دهد و جالب است بدانید که برای کار با آن حتی کاربران نیازی به ثبت یک حساب کاربری ندارند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که داده های خود را در اندازه 500MB آپلود کنید، سپس با استفاده از یک لینک منحصر به فرد آن را با همکاران خود به اشتراک بگذارید.

کاربرانی که ایجاد حساب می کنند می توانند فایل های خود را پیگیری کرده و تعیین کنند که چه زمانی دیگر لازم نیست در دسترس دیگران قرار بگیرند.

همچنین می توانید فعالیت خود را بررسی کنید، زیرا فایل ها پس از 30 روز بلا استفاده ماندن، ناپدید می شوند.

8.DepositFiles

سایت آپلود رایگان

با استفاده از خدمات VPN یک سیستم عامل قابل انعطاف، کاربر پسند و ایمن را برای مشتریان جهانی ارائه می دهد.

نکته قابل توجه این است که علاوه بر ذخیره نامحدود و محدودیت های دانلود فایل 10 گیگابایتی، کاربران می توانند حفاظت از رمز عبور را به لینک های فایل اضافه کنند و داده های خود را از سرور های HTTP یا FTP از راه دور آپلود کنند.

DepositFiles برای محافظت از کاربران اطلاعات مربوط به فایل ها را ضبط یا نگه نمی دارد و هیچ محدودیتی در دانلود یا ترافیک وجود ندارد.

مشتریان می توانند از چندین اتصال، گزینه های دانلود انعطاف پذیر تر، زمان انتظار کمتر و مهمتر از همه تجربه ای بدون تبلیغات برخوردار باشند.

آن چه در این مقاله برای شما به اشتراک گذاشته شد، مطالبی با عنوان سایت آپلود رایگان بود که امیدواریم برای شما مثمر ثمر واقع شده باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا