CMSWordPress

بهترین افزونه وردپرس برای مشاهده ترافیک سایت

آیا می دانید روزانه، هفتگی یا حتی سالانه چند نفر از وب سایت وردپرسی شما بازدید می کنند؟ از کجا می دانید داده های افزونه مدیریت ترافیک سایت شما دقیق هستند؟ بازدید از وب سایت یکی از اساسی ترین KPI ها است که هر تیمی که یک وب سایت را مدیریت می کند باید ردیابی کند.

تعداد افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند به شما می گوید که آیا حضور آنلاین سایت شما در حال افزایش است یا خیر و می تواند به موفقیت کمپین های بازاریابی، بیانیه مطبوعاتی یا راه اندازی بخش جدیدی در سایت شما کمک کند. افزونه های مدیریت ترافیک سایت وردپرسی شما همچنین می تواند به کسب و کار شما در تبلیغات و حمایت مالی از شرکت های دیگر کمک کند و باعث شود یک وب سایت وردپرسی موفق داشته باشید.

برای بهره مندی از مزایای فوق، نمی توانید به راحتی این اعداد را حدس بزنید. ضروری است که میزان ترافیک سایت شما به طور دقیق و مداوم در طول زمان اندازه گیری شود. این بدان معناست که شما می خواهید ابزاری قابل اعتماد را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی در داشبورد وردپرس خود به آن دسترسی پیدا کنید و با رشد وب سایت شما ترافیک را مقیاس بندی کند.

در این مقاله ما به دنبال پلاگین های وردپرس بودیم که داده های با کیفیت را گزارش می دهند و ابزار های مشاهده داده را ارائه می دهند تا بتوانید به راحتی ترافیک خود را تجزیه و تحلیل کنید و با آن تصمیمات مهم تجاری بگیرید. در اینجا بهترین افزونه هایی است که برای کمک به شما در بررسی میزان ترافیک سایت از داشبورد وردپرس پیدا کرده ایم را لیست کرده ایم:

  • HubSpot WordPress Plugin
  • Google Analytics Dashboard
  • Yoast SEO
  • Visitor Traffic Real-Time Statistics
  • Crazy Egg
  • WP Statistics
  • Google Analytics by MonsterInsights
  • JetPack
  • Clicky Analytics

قبل از اینکه وارد بررسی این افزونه ها شویم، به خاطر داشته باشید که تعدادی فاکتور در میزان ترافیک بالای وب سایت شما تأثیرگذار است. چه کیفیت محتوا، ساختار وب سایت یا زمان بارگیری صفحه برایتان مهم باشد، این ابزار ها به شما داده های بصری را برای بهبود وب سایت شما نمایش می دهند.

۱. HubSpot WordPress Plugin

افزونه HubSpot WordPress

HubSpot WordPress Plugin ابزاری رایگان است که به شما کمک می کند لیست ایمیل خود را توسعه دهید، مخاطبین خود را مدیریت کرده و ایمیل های بازاریابی ارسال کنید. همراه با تجزیه و تحلیل داخلی برای تشخیص اینکه کدام منابع ترافیکی بیشترین تبدیل را دارند.

داشبورد به عنوان یک مکان اصلی برای تجزیه و تحلیل سایت شما عمل می کند. در این افزونه خواهید آموخت که کدام فرم ها، پنجره های بازشو و ماژول های چت زنده بیشترین ارسال را دارند. بهترین قسمت این است که هیچ مهارت رمزگذاری لازم نیست و تیم افزونه HubSpot آموزش آنلاین رایگان را برای کمک به شما در بهبود ترافیک وب سایت ارائه می دهد.

۲. Google Analytics Dashboard for WP

افزونه Google Analytics Dashboard

Google Analytics Dashboard برای وردپرس با استفاده از جدید ترین کد رهگیری Google Analytics به وب سایت شما متصل می شود. گزارش های مفصلی را برای تجزیه و تحلیل عملکرد هر نوشته یا برگه در وب سایت شما ارائه می دهد.

شما به گزارش های real-time دسترسی خواهید داشت که بازدید از وب سایت، کانال های خرید و منابع ترافیکی شما را نشان می دهد. با استفاده از این افزونه می توانید از ویژگی های سفارشی برای پیگیری نویسندگان، سال انتشار، دسته ها و میزان تعامل کاربر استفاده کنید. به علاوه می توانید مجوز ها را بر اساس نقش های کاربر تنظیم کنید تا افرادی که گزارش های خاصی را درباره تیم شما می بینند، آن را کنترل کنند.

۳. Yoast SEO

افزونه مدیریت ترافیک سایت Yoast Seo

Yoast SEO با پلاگین های دیگر کمی متفاوت است. اگر چه به شما اجازه نمی دهد ترافیک سایت خود را از داشبورد وردپرس خود بررسی کنید، اما این افزونه به شما کمک می کند وب سایت خود را برای سئو بهینه کنید. این خوانایی محتوای شما را تجزیه و تحلیل می کند و به شما امکان کنترل کامل وردپرس را می دهد.

با استفاده از نسخه پولی، بازدید کنندگان شما با کمک مدیریت تغییر مسیر ابزار ها می توانند از خطا های صفحه 404 جلوگیری کنند. ویژگی export کلمه کلیدی اصلی همچنین نمای کلی از کلمات کلیدی تمرکز اجرا شده توسط شما را بارگیری می کند و به صفحاتی که نیاز به بهینه سازی بیشتری دارند اشاره می کند.

۴. Visitor Traffic Real Time Statistics

افزونه Visitor Traffic Real Time Statistics

Visitor Traffic Real Time Statistics یکی دیگر از افزونه های مفید وردپرس برای ردیابی ترافیک سایت وردپرسی شما است. در این افزونه گزارش های دقیقی از رفتار بازدید کنندگان از جمله انواع مرورگر ها و سیستم عامل هایی که برای بازدید از وب سایت شما استفاده می کنند، دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید query های جستجو و هدایت موتور های جستجوی معروف مانند Google ،Bing و DuckDuckGo را تجزیه و تحلیل کنید.

ارتقا به نسخه Pro به شما امکان دسترسی به ویژگی های بیشتری را می دهد. شما می توانید ببینید که چند نفر وب سایت شما را در زمان واقعی مشاهده می کنند، یک نقشه تعاملی Google از مکان بازدید کنندگان را مشاهده می کنید و یک نمودار زمانی که در آن بازدید کنندگان در هر ساعت نمایش داده می شود را تجزیه و تحلیل می کنید.

۵. Crazy Egg

افزونه مدیریت ترافیک سایت crazyegg

افزونه Crazy Egg نه تنها ترافیک سایت شما را ردیابی می کند، بلکه یک نقشه از سایت شما ایجاد می کند تا به شما نشان دهد کاربران در صفحات وب شما در کجا کلیک می کنند، پیمایش می کنند و تایپ می کنند. این افزونه می تواند بینشی را برای شما فراهم کند که داده های عددی به تنهایی قادر به انجام آن نیستند.

با استفاده از این افزونه می توانید مناطقی از سایت خود را شناسایی کنید که برای ایجاد کلیک و تبدیل بیشتر نیاز به بهبود دارند. همچنین می توانید مناطقی از وب سایت خود را که به خوبی کار می کنند شناسایی کرده و از این روش ها برای صفحات دیگر استفاده کنید.

6. WP Statistics

افزونه مدیریت ترافیک سایت WP Statistic

WP Statistics به شما امکان می دهد داده های ترافیکی خود را به طور ایمن تجزیه و تحلیل کنید. این افزونه به جای ارسال داده ها از یک برنامه به برنامه دیگر، اطلاعات موجود در سرور شما را ثبت می کند. شما می توانید سوابق داده های بازدید کننده، از جمله سایت مراجعه کننده، مرورگر و موتور جستجو را بررسی کنید. داشبورد های از پیش تعیین شده این افزونه، 10 کشور برتر دارای بیشترین بازدید کننده و 10 صفحه برتر پر بازدید را ارائه می دهند.

این افزونه در نسخه پولی ویژگی های ممتازی را ارائه می دهد. شما می توانید برای دیدن آمار های real-time، ایجاد نمودار های کوچک و ایجاد شرایط تغییر محتوا بر اساس تجزیه و تحلیل خود، اقدام به ارتقا کنید.

7. Google Analytics by MonsterInsights

افزونه Google Analytics by MonsterInsights

MonsterInsights’s Google Analytics که به عنوان محبوب ترین افزونه داشبورد تجزیه و تحلیل مورد تبلیغ قرار گرفته است، بدون نیاز به توسعه دهنده وردپرس، تمامی ویژگی های پیشرفته ردیابی و تجزیه و تحلیل گوگل را امکان پذیر می کند. فقط با چند کلیک ماوس، یک داشبورد Google Analytics خواهید داشت که گزارش های تجزیه و تحلیل مهم را به شما نشان می دهد.

برخی از گزارشات در این افزونه گزارشات مربوط به مخاطب، رفتار و محتوا است. اگر به اطلاعات دقیق بیشتری نیاز دارید، می توانید یک گزارش سفارشی تنظیم کنید که به شما کمک کند تعیین کنید چه زمانی باید مطالب را ارسال کنید، کدام نویسندگان در سایت شما محتوایی را می نویسند که مطابق با اهداف شما باشد و حتی میزان تلاش شما در زمینه سئو سایت خود را ببینید.

8. JetPack

افزونه مدیریت ترافیک سایت jetpack

افزونه محبوب وردپرس JetPack چیزی فراتر از یک ابزار ترافیک وب سایت است. JetPack علاوه بر داشتن قابلیت تحلیلی قوی، به ویژگی های امنیتی، عملکردی، بازاریابی و طراحی مجهز است. به ندرت می توان افزونه ای همه جانبه را یافت که از سرعت وب سایت شما نکاهد. JetPack برای استفاده از قدرت AMP ساخته شده است، ابزاری که به شما در بهینه سازی سایت در دستگاه های تلفن همراه کمک می کند.

آنچه ما در مورد افزونه JetPack دوست داریم این است که ترافیک وب سایت شما را نشان می دهد، مکان هایی را که می توانید در آن پیشرفت کنید مشخص می کند و سپس ابزار هایی را برای تغییر و تنظیم سایت در اختیار شما قرار می دهد.

9. Clicky Analytics

افزونه مدیریت ترافیک سایت clicky analytics

برای راه اندازی داشبورد این افزونه که تجزیه و تحلیل وب سایت شما را در بر دارد نیازی به توسعه دهنده ندارید. این افزونه ساده، اما موثر است. این امکان را به مدیران سایت می دهد تا به آمار اولیه، پاکسازی حافظه پنهان و ردیابی محتوای ویدیو، ایمیل و صفحه وب دسترسی پیدا کنند.

عملکرد جاسوسی افزونه Clicky که به شما امکان می دهد در لحظه فعال شدن یک URL، ترافیک را در زمان واقعی مشاهده کنید، جالب است. اگر به دنبال یک افزونه ترافیک وردپرس بدون دردسر ها و نوتیفیکیشن های اضافی هستید، این مورد برای شما مناسب است.

منبع: blog.hubspot.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا